23 april, 2009

Torsdag...

Ryggen e mycket bättre nu o armen på väg att bli bättre. Ska jobba i morgon.
Jenny ville vara hemma med mig idag oxå, men tro inte hon sover länge för det. Uppe o studsar runt 7. Då började hon tjata om att vi skulle baka... men det fick allt vänta några timmar.

Rulltårtan blev god :) Halva har väl gått åt hittills... blev bara en... äggen räckte inte till fler. Ska nog ta med varsin bit till Jan o mig att fresta de andra med :)

I kväll körde jag hem till Jan en kort sväng o tog en kopp kaffe o sen körde vi en runda o avslutade på Maxi. Det var lite ovant att gå o handla i lugn o ro... att åka bil själva.. att prata utan att bli avbrutna, haha.
Pratade semester :) Jan vill att vi kör nånstans i sommar.. han vill ut o köra långt med bilen. Pratade lite om Kålmården, men det e dyyyyrt! Jag vill till Ölands Djurpark.. det e billigare. Fast Tosselilla e billigast ;)
Jag hade gärna åkt på tältsemester.. hade varit skitmysigt, men hade säkert regnat bara för det. Smögen vet vi ännu inte hur det blir.
Pontus har pratat lite om att han vill åka till Jimmy lite i sommar o Jessica tar en dag i taget.

Nej.. dax att städa kattlådan o utfodra katterna, innan dom får för sig att stilla hungern med den sista hamstern...

Inga kommentarer: