11 april, 2009

Mmm...

Fick underbar köttgryta hos svärmor... hade kunnat äta hur mycket som helst :) Jenny åt bra, med tanke på att hon varit sjuk. Hon fick ett påskägg fullt med godis, men hittills har hon bara ätit några bitar. Hon e inte så glad för godis.

Nu e vi hos Jan o har ätit påskmiddag här i kväll *mums* Fast jag inte var hungrig så åt jag två portioner... jag som bara brukar äta en. Så jag var nog lite hungrig ändå :) Sen tog Jenny ett bad, för hon har varit ute o lekt massor i sandlådan idag. Nu sover hon, efter att jag kliat henne på ryggen :)
Nu e jag nyduschad o sitter i min gosiga bad-/morgonrock o slösurfar lite innan jag kryper ner under täcket :) Jenny har bestämt att Jan ska komma in o ligga bredvid henne sen... jag kan sova i soffan *s* Jaja... vi får väl se hur det blir. Sist funkade bra att lyfta över henne på hennes madrass.
Hon har även varit på Jan om att han ska tömma klädkammaren helt o gör det som ett rum till henne. Lyckas hon övertala honom, så får hon ett fint rum med plats för både säng o skrivbord... o kanske en liten tv oxå :) Och han svarade henne att han skulle börja röja där, så vi får väl se vad som händer,

Nej, snart dags för att sova :)

1 kommentar:

linda sa...

linda_rosa har inte gått att skriva till dig på våra datorer vet inte va felet var, men nu funka de och du är hjärtligt välkommen på fika. glad påsk kram linda