03 april, 2009

Äntligen helg!

Det har varit en lång o smått rörig dag. Jan har tappat sin mobil i nån bil på jobb, hur han än letade o letade, så hittade han den inte. Så han fick polisanmäla o fått den spärrad. Nu har han fått min gamle mobil o hade själv ett annat kontantkort att stoppa i den.

Jag har varit o hämtat Lizette i kväll o innan dess var jag o hämtade Jenny hos en kompis. Fick låna Jans bil, eftersom jag inte hunnit fixa spegeln på min. Ska se om jag kan få gjort det i helgen.
Skulle egentligen vilja åka o kolla på rally i morgon, men ser inte ut som om det blir det. Men vi får väl i morgon... Jenny har ju sin fotbollsträning o om det e fint väder, så skulle jag vilja åka o ta en promenad på stranden.

Jag ska försöka komma i säng i hyfsad tid i kväll.. e jättetrött.

Inga kommentarer: