14 april, 2009

Åter på jobbet...

Ja, då var helgen slut o dags att slita igen. Men har varit en helt ok dag... Varit strålande väder o gått i t-shirt i eftermiddags utan att frysa en sekund.

Nu håller jag på o städar här o ska snart ge mig i kast med att städa filtret till köksfläkten. Jessica godtar inte dagens middag, då hon tycker det e äckligt att äta kött som jag stekte upp i går kväll. Ok.. då får hon väl svälta då!!

I morgon börjar uteträningen på Jennys fotboll, o hon tycker det ska bli så kul att träna utomhus :) Hoppas det blir lika fint väder som idag :)
Jag ska hinna en sväng på tippen oxå, men det blir nog inga problem.

Nu ska jag använda min energi till nåt vettigt.. dvs lämna datorn o göra lite nyttiga sysslor :)

1 kommentar:

linda sa...

hehe ja alex saknade jobbet tydligen haha, jo de kan va dö skumma ibland inte lätt hihi