20 april, 2009

Hemma...

Upp som vanligt.. tog en kopp kaffe o fick upp Jenny. Hon flög upp som en raket, hoppade i kläderna o stod sen en stund framför spegeln o fixade med håret. 20 min innan Jan skulle komma o hämta henne, så var hon klar :)
Det gick bra när han lämnade henne på fritids o han fick en kram :)

Jag försökte somna om, men gick inte. Ringde jobbet strax efter kl 7 o somnade strax innan 8.. för att upp strax efter 8 o ringa företagshälsovården :-/ Fick iaf en tid till läkaren i eftermiddag. Bra, för inte nog med att jag har vansinnigt ont i ryggen... vänsterarmen domnar o värker, så jag gissar på att en nerv e i kläm :(

Nu försöker jag göra lite här hemma. Kalkat av kaffekokaren, ska dammsuga om jag klarar av det. Tarzan e helt vild i dag o Tusse tycker att han e jobbig o försöker hitta nånstans att gömma sig.

Inga kommentarer: