21 april, 2009

Ännu

en dag hemma. I dag kan jag iaf ta på mig skorna själv... vet inte om det e för att jag har mindre ont, eller om jag kommit på vilka rörelser jag kan göra utan att det gör så ont. Armen e iaf inte bättre... värker o sticker för fullt.

När jag hade lämna Jenny på skolan, så körde jag hem o käkade frukost o läste tidningen. Satte mig en stund vid datorn.. men nä... jag kan faktiskt gå o lägga mig en stund. Tog en stund innan jag somnade o precis när jag hade somnat så ringde telefonen.. Ida. Svarade inte, somnade om i stället. Sov ca 1 timme... upp, fixade kaffe, kollade mailen. Ringde till Ida o pratade bort en stund. Ska ev dit o fika i morgon.

Nu har jag varit o hämtat Jenny, varit några ärenden i stan, handlat, ätit lunch o om en stund ska vi baka rulltårta :) Ev gör jag två o stoppar en i frysen eller ger till Jan.
Skulle behöva tvättat bilen.. får se om jag kan få Jan till att göra det *hmm* Ja, jag skulle behöva få på sommardäcken oxå... men det får nog bli en annan dag.
Har en hel del recept o sånt som ska sorteras... ska försöka börja på det sen.
Pontus ska få hjälpa mig att flytta soffbordet så jag kan tvätta mattan. Har marmorbord, så inte en chans att jag kan flytta det nu.
Ska även märka upp en plastback med Jennys namn, som hon ska ha i skolan. Sånt jag kan göra fast jag har ont i ryggen.

1 kommentar:

Vicki sa...

Du har mycket problem med din rygg? Blir det inte bättre när du tränar på gymet?

Vicki