13 april, 2009

Albäck

Jans o Jennys cykeltur ändrades lite på vägen o dom cyklade ut till Albäck i stället. Smsade när dom kom dit, så då plockade jag ihop lite dricka o kex o körde dit. Vi gick en härlig promenad o Jenny rastade sig ordentligt :) Givetvis hade jag kameran med oxå :)

Uppe på taket.
Uppe i trädet. Dagens bild 090413.

Äventyrslekplatsen gick hon många vändor på.. fram o tillbaka.. om o om igen.
Jätteduktig på att gå armgång.

Sen var det dax för dom att cykla hem.. var ju en bra bit för Jenny o hon e inte så van vid att cykla. Jag körde o handlade glass o hann sitta ner en kort stund innan dom kom.
Nu tittar Jenny på tv, glassen e uppäten o Jan e iväg o tvättar bilen.
Ska sen börja packa ihop våra saker o köra hemåt. Ska ta hem katterna oxå, så får lämna dom innan jag kör o handlar.







2 kommentarer:

Vicki sa...

Ligger detta ställe i närheten av er?

Är Ida en kompis som bor i Trelle?

Vicki

Vicki sa...

Har bara tagit det lungt här hemma idag. Jonas har jobbat. Så jag har städat och plockat undan lite. Varit ute och gått. Nu i kväll ska Jonas och jag se film innan det är dax att krypa ner i sängen.

Vicki