29 april, 2009

Blommor

Jag har fönsterkarmarna fulla av div. blommor nu :) I går fick jag 4 sorter med posten, i dag kom det 7. Ska dela med mig av en del till Jan, om inte katterna käkar upp dem först :(

I dag har varit en helt ok dag på jobb. Just nu känns det som det e enda gången jag känner mig lugn... så fort jag kommer hem går allt i 110. I dag var det fotboll direkt efter jobb. Men det var riktigt mysigt. Varmt o skönt... hade med filt. Köpte en baguette o en dricka, o bara mös. Jan kom... satt o pratade i lugn o ro, medans Jenny hade jättekul. Hon älskar sin fotboll. Och ännu bättre blev det när dom fick besked om att dom ska spela cup till Kristi Himmelfärdshelgen.

I morgon åker Pontus till Staffanstorp.. han ska ha Idas dotter med sig, för hon ska sova hos Lizette. Jessica åker vidare till Kävlinge. Lizette undrade lite smått om Jan o jag kunde komma på fredag o hjälpa till med kalaset, det ska grillas o sånt. Men hon hade visst inte frågat Per, så han skulle fundera på om det behövs nån hjälp o isf ringer dom själv o pratar med Jan. Bättre om dom frågar själv.

Hipp hipp hurra... Lizette fyller 12 år idag :) Skickade ett grattiskort igår o ska köpa present i morgon. Hon o Jessica har varit i Lund idag o handlat lite för pengar hon fick i present.

Jag vaknade med världens huvudvärk i morse.... o den släppte inte förrän jag kom hem från jobb o tog en kopp kaffe o en Ibumetin. Halva dagen var jag inte alls på humör, men sen på eftermiddan så kändes det lite bättre. Fått höra att jag e mycket trevligare när Jan inte e i närheten... Ja, jag vet vad och hur dom menar :)

Blir troligtvis inget besök på Trelleborgen i morgon kväll.... dom tar 40 kr/vuxen i inträde, för att man ska få gå o se bålet. Så vi får se om vi åker till Stadsparken eller Dalabadet i stället...

Nu ska jag prova mina jobbebyxor o förhoppningsvis justera så dom passar mig perfekt... (ett helsike för jag har gått upp i vikt), sen ska jag i säng :) Jenny ska duscha när hon vaknar, för hon somnade direkt efter middan.
Natti

Inga kommentarer: