05 april, 2009

Shit oxå...

Haft en härlig kväll på stranden i Skanör. Barnen lekte o klättrade, vi fikade o jag tog massor av foton. Körde sen till Jans mamma o tog en liten fika.
Kommer hem.. o så går datorn inte att starta :( Enda som funkar e felsäkert läge med nätverk (så jag kan surfa ändå), men går inte att tömma kameran.

Har försökt på alla möjliga sätt att få rätt på datorn, men återstår nog bara en formatering.. får ta det i morgon. Nu håller jag på o sparar undan allt viktigt.

Vi ska sova hos Jan i natt. Jenny ville bli nattad av Jan, så Lizette o jag tittade på CSI. Efter en stund somnade Lizette o då gick jag in o löste av Jan. Dom hade frågetävling o Jenny var inte det minsta trött. Men efter 2 min i mitt sällskap så somnade hon :)

Blir bara kort här i kväll.. snart dags att sova.

1 kommentar:

Pärlan sa...

Så retligt när datorn inte funkar, hoppas att du får rätt på den
Ha en skön söndag..........