16 april, 2009

Torsdag

Aj aj, vad jag har fått ont i ryggen :( Började lite smått i eftermiddags o har sen ökat. När jag kom hem så hade jag så ont att jag knappt kunde ta mig ur bilen... må det släppa tills i morgon.
Har jobbat med Agga o Almedina idag :) Kul att vara med dom igen, men själva arbetsuppgifterna var inte dom roligaste o det e därför jag fått ont i ryggen. Ner o känna under kofångaren på varenda Peugeot-bil o samma blir det i morgon.

Skulle på möte direkt efter jobbet idag, så Jan hämtade Jenny på fritids. Och Jenny hade blivit överlycklig o kastat sig runt halsen på honom o kramat honom för fullt :) När hon sen berättade det för mig så undrade hon om jag blev avundsjuk, men jag sa som det ... att jag bara blev glad o stolt o att det värmde mitt hjärta :)

Pontus har fixat min bil på skolan idag, så nu har jag hel spegel igen, o mindre buckla i dörren :) Sommardäcken till bilen får jag i morgon, så jag ska prata snällt med Jan om han kan byta däck till mig i helgen :)

Jenny har lite ont i magen o huvudet i kväll o vill inte somna :( Jag vet ju varför... hon ska träffa sin pappa i morgon o vill inte. Säger att det e jobbigt o låtsas att inte vara rädd, men tyvärr har hon inget större val. Hoppas bara att allt går bra. Vill ju bara att min lilla tös ska må bra o vara lycklig, som hon varit de senaste veckorna.

Nu ska jag snart ta o göra mig klar för sängen... nog bäst att lägga mig, så somnar kanske Jenny oxå.

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Stackars Jenny och ska behöva vara rädd för sin pappa, varför måste de träffas..fattar inte soc...

Vicki sa...

Hur gick det när Jenny träffade sin pappa idag? Hur ofta ska det träffas? Träffas de själva?

Vicki