22 april, 2009

Kväll....

Ja, då har Jenny haft träning i kväll o hon tyckte det var jättekul att träna utomhus. Men hon måste ha riktiga skor... halkar bara i gräset.
Dagens bild 090422.
Jenny står bakom några andra tjejer, så man ser bara hennes huvud.

Jenny e den i rosa tröja som sparkar ut bollen från hörnan.
Efter träningen följde vi med Jan hem o fick smaka på grytan han gjorde igår... Åh, jättegod, trots jag inte e speciellt förtjust i korv. Men fick genast en massa andra idéer på hur jag skulle kunna göra den på mitt eget sätt... så kanske man ska testa det i helgen hemma hos Jan. Vet att Jessica o Pontus inte skulle äta det, då dom inte gillar lök o svamp. Jenny däremot äter allt :) Hon älskar t ex Chorizo, som det var i grytan, gillade att korven var stark.
Nu har jag suttit o pratat med Agga i telefon en bra stund o nu sitter jag o pratar med Isabella på MSN :)
Jenny vill vara hemma i morgon oxå, vill att vi pysslar lite o fixar klart runt hennes säng.. så det får väl bli så. Och så ska vi äntligen få bakat rulltårta.. NU har vi äntligen allt hemma som behövs.
På fredag e Jan o jag bjudna till Ida.. barnfritt. Så om Jessica e hemma så får hon passa Jenny, annars får Pontus göra det. Stannar inte där till sent, så Jenny behöver inte somna utan mig. Kul blir att Jonas o Linda oxå kommer dit.
Jag gjorde igår kväll en efterlysning på sticklingar i ett forum.. o nästa vecka kommer jag få en massa sticklingar med posten *glad* Så nu måste jag få tag på lite större plastkrukor, så jag kan få planterat om en del av de jag har här... o då får jag en del mindre krukor till att plantera de nya i :)
Nej, dax att ta ut linserna o börja göra mig klar för kudden :)

1 kommentar:

Vicki sa...

Är det fotbollsskor Jenny ska ha eller vad tränar hon i? Vad har hon för storlek?

Vicki