25 april, 2009

Strippning ;)

I förmiddags var jag på Stripaerobic på gymmet... bara sååå häftigt :) Kan inte beskriva det, det måste upplevas :) Men kan säga att jag börjar känna av lite träningsvärk, så det gjorde ju lite nytta. Tror det var 30 personer där... 28 tjejer o 2 killar *s* Hoppas dom kommer köra fler såna här pass, detta var bara med en gästinstruktör.
Jan passade Jenny o dom tog en cykeltur o avslutade med glass.
När jag varit hemma om o duschat o bytt om, så körde vi till Vellingeblomman. Jag köpte lite nya innerkrukor, så jag kan ta o plantera om lite blommor. Sen köpte vi lite plantor... jordgubbar, smultron o tomater. I kväll eller i morgon förmiddag, så ska vi plantera dom o sätta på Jans balkong. Tyvärr har jag ju ingen balkong :(

Pontus e hos en tjej o visste inte när han kommer hem. Jenny o jag sover hos Jan... ska snart köra o handla. Hon o jag ska ha en spa-kväll... Jag ska färga håret, vi ska lägga ansiktsmask o så ska vi ligga i sängen o lyssna på musik o sjunga :) Jan då? Tja... han ska nog laga middag till oss.... pasta o korvgryta.

Inga kommentarer: