12 april, 2009

Söndag

Gick upp vid 9 o drack kaffe. Jenny gick o handlade bullar o sen käkade vi frukost.
Sen ville Jenny ut o cykla, så vi gick ner. Den cykeln hon hade förra året visade sig vara punka på, så det fick bli den andre. Jan sänkte sadeln o sen bar det iväg.
Detta blir Dagens bild 090412... :)
Lite ovant att cykla, så cyklade in i kanten några gånger o stöp så nätt i backen, men inga skador o hon var på gott humör hela tiden.
Körde sen till Maxi o handlade, men bara lite, för vi ska äta samma som igår... så det blir uppätet. Pontus vill njuta sista kvällen utan Jessica, för hon kommer hem i morgon. Blir pommes o hamburgare för hans del.
Vi köpte oss varsin mjukglass o gick ner till stranden. Jenny skulle givetvis i med fötterna, så Jans bil e väl full av sand nu (fast det vet han inte om än, haha).

Nu har jag precis avnjutit en vansinnigt god Cappuchini... Nescafés. Köpte en paket med olika smaker för ett tag sen, men glömde bort att jag hade dom.
Ska slänga i en maskin tvätt, vattna blommorna o lite sånt nu. Ska även passa på o öppna fullt upp här - gäller att passa på när katterna inte e hemma :)

3 kommentarer:

linda sa...

hehe får se trelleboprg har otroligt låg standard på sina hus och kosta lika mycket som hus i malmö då tror jag helre jag bor här då alla vi känner bor här och vill gärna hitta ett renoverat hu elelr ett extremt billigt renoverings objekt. haha

Vicki sa...

Oj,vilken tid det tagit innan du fått pengarna från F-kassan. Har du ringt och pratat med dem?

Jag var hemma i mars och fick mina pengar för ett tag sedan.

Händer det något idag?

Vicki

Vicki sa...

Jag igen!! Håller på att gå igenom alla mina komentarer från helgen. Kom hem senare i går än vad jag hade tänkt mig.

Så din mamma och Lasse har Agnes? Är det Jockes förra hun så har jag sett henne!!

Jag har också smakat någon alkoläsk med annanassmak. Den är god och läskande till sommaren!!

Ha det bra,Vicki