28 april, 2009

En ok dag...

på jobbet. Fick t o m köra bussen under några timmar :) Yeah... inte alls fel :) Nu var det visserligen bara för att Ejvind skulle iväg, men ändå... det var JAG om fick göra det.. säkert en nagel i ögat på nån :)

Nu i kväll har jag varit o utnyttjat de presentkort jag hade på Siba. Blev en egen plattång, som jag ska ha hos Jan.
Pratade med Jessica för en stund sedan.. hon lagade middag o diskade igår... i dag har hon varit med Lizette i skolan o sen lagat spagetti o köttfärssås. I morgon skulle hon ev oxå gå med till skolan. Bra, då sover hon inte bort dagarna. Och om Per behöver hjälp, så kan han ringa efter henne.

I dag fick jag ett stort kuvert med posten... sticklingar :) Så dom ska jag ta o plantera om en liten stund. Sen har jag lite tomatfröer, som jag oxå tänkte så o se vad det blir av dom.

Tyvärr tackade dom ja, som var o tittade på en lägenhet före mig... så jag får leta vidare. Synd.. den var fin... o billig! Men egentligen vill jag helst flytta ut på väster.

Nu ska jag få Jenny i säng... hoppa in i duschen o så småningom i säng.

2 kommentarer:

Vicki sa...

Jodå jag kan ta med de till Suzanne så kan jag lämna de till Jocke eller Jennifer när jag träffar de där.

Har du varit och tittat på en lägenhet nyligen?

Vicki

Vicki sa...

Då gör vi så med skorna. Hörde att barnen var lediga i morgon men tar med dem till nästa vecka. Om jag inte träffar dem själv innan.

Hoppas dem passar så dem kommer till användning.

Är där något bål i Trelle?

Ha det bra,Vicki