05 april, 2009

Äntligen..

Har jag fått rätt på datorn... efter mycket om o men. Många timmars kämpande, men till slut fick jag rätt på det *stolt*


I dag har Lizette o jag haft ett tag för oss själva. Körde till Valen o käkade glass o fönstershoppade. Jenny o Jan körde till Skansarna o gick hela vägen längs vattnet, bort till Skåre Hamn o sen tillbaka igen. Sen när jag skulle köra hem Lizette, så ville Jenny stanna kvar hos Jan, så då fick jag o Lizette en liten stund till för oss själva.

Nu håller Jenny på o städar i sin garderob o sorterar ut kläder till Elicia, men snart ska hon i säng. Om hon e trött i morgon bitti, så kan hon stanna hemma med Jessica.


Kunde ju inte ladda upp några bilder igår, så dom kommer nu i stället. Och alla väljer jag ut som Dagens bild 090404 :)





Det var några härliga timmar på stranden, men trots allt kallt i luften o man frös efter en liten stund.
Nu ska jag stoppa Jenny i säng.. packa ner kläderna till Elicia, diska o sen hoppa in i duschen.

1 kommentar:

Vicki sa...

Ni verkar ha haft en bra helg??

Jobbar du som vanligt i veckan eller ni slutar tidigare på torsdag?

Vicki