08 april, 2009

Inte...

fullt lika trött idag som igår, trots det inte blev så mycket sömn. Fast det har varit en TRÅKIG dag på jobbet... lång, seg o med ovanligt tråkiga arbetsuppgifter. Hoppas morgondagen blir bättre.

Min förkylning börjar visst bryta ut ordentligt nu. Ont i huvudet, halsen o bihålorna. Men tagit en Alvedon o hoppas att jag mår bättre om ett tag.
Jenny somnade i soffan strax efter kl. 19 o jag hade hoppats på att hon skulle sova hela natten.. men vaknade precis, för att katterna tydligen använde henne som mellanlandning när dom lekte. Men gör inget... då får hon ju upp o borstat tänderna o gått på toa. Och så lägger vi oss tillsammans sen. Jag ska bara bli klar med jobbematen o tagit en sväng in i duschen.

Förhoppningsvis så får jag däck till bilen i morgon o så kan vi byta däck under helgen. Pontus var ute o skulle byta spegel på bilen, men tyvärr visade sig att spegeln inte passade, så jag får väl se om jag kan få tag på en annan. Kollat med Patrik, men han hade ingen.
OM jag blir rik.. då ska jag köpa mig en större bil... med 4 dörrar :) Som t ex:
http://www.blocket.se/vi/21007167.htm?ca=23_14_s
http://www.blocket.se/vi/20909083.htm?ca=23_14_s

Nej.... dax att göra nåt vettigt =) Natti

Inga kommentarer: