27 april, 2009

Nattedax

Usch, vilken träningsvärk jag fortfarande har efter träningen i lördags. Hoppas det lättat lite tills i morgon, jobbigt att hoppa i och ur vår buss.
Satt med Agga o Almedina på kontoret lite i morse, men sen har jag flyttat bilar. Och jag gillar det mer o mer. Trots jag jobbar ihop med ett gäng sexfixerad gubbar ;) Ja, o så Jan :) Men det funkar bra att jobba med dom... vi har roligt ihop o får gjort mycket. På det stora hela så jobbar jag hellre med killar än med tjejer.

Jenny följde med en kompis hem efter skolan o jag skulle inte hämta henne förrän senare. Så jag gick med Jan upp o drack en kopp kaffe, sen fick jag planterat våra tomatplantor o jordgubb-/smultronplantor. En annan kväll ska han o Jenny så deras solrosfröer.

Snart e det Valborg. Då ska vi vår vana troget, gå till Borgen o kolla på bålet. Av erfarenhet vet vi att det alltid e kallt då, så vi ska klä oss varmt :)

Nej.. snart dax för sängen.

Inga kommentarer: