09 april, 2009

Torsdag kväll

Jenny ligger i soffan o mår halvkasst. Fick i henne några tuggor pizza o nyponsoppa hemma om hon vill ha sen. Hon valde oxå broccolisoppa när jag var o handlade, så det kan hon oxå få om det behövs. Än så länge så har hon inte kräkt, men det har blivit några rundor in på toa. Men nu har hon iaf somnat, får hoppas på att det blir en lugn natt.

Pratade med Jessica innan o hon var på så gott humör o lät ovanligt glad. Lizette var så glad över att ha Jessica där o dom har haft en bra dag. I morgon skulle dom ev. åka in till Malmö.

Ibland e jag lite ego.. så här kommer Dagens bild 090409.. :)
Jag kommer säkert få härliga blåmärken på låren... mina kollegor tyckte det var jätteroligt att knipa mig där idag *suck* Tror att hoppet för att dom ska bli vuxna e kört :) Men för det mesta e dom bra att jobba med.
Fyllde i semesterlistan förra veckan, men det ser ut att dröja innan jag får besked om det blir beviljat, o på tisdag ska fritids ha besked om vilka veckor jag ska ha semester. Så jag får ta o sätta upp de veckor jag vill ha o hoppas det blir beviljat. Det e ju lite rörigt nu med varsel o sånt...

Jenny sa att dom fått god mat på fritids idag. Ägg, sill och pommes som var gjord av potatis *fniss*

Inga kommentarer: