07 april, 2009

Halvdöd...

Så har jag känt mig idag... "vaknade" inte förrän lagom till lunch.. mentalt alltså. Ett under att jag kom upp i morse. Nu e jag snäppet piggare, men ska försöka ta mig i säng om en timme, då bör tvätten vara klar.

Gick jättebra med Tikis hos veterinären. Var bara ett stygn dom sytt henne o det tog 5 sek att ta bort det o hon märkte det nog inte ens. Körde sen o handlade. Käkade varma mackor till middag... var jättegott =)

Nu e Jenny nattad o jag ska strax plocka ihop det vi ska ha på oss i morgon. Skönt att fixa det kvällen innan, så blir morgonen mindre stressig. Ska ta o vattna blommorna o diska lite oxå.
Jessica åkte till Lizette i eftermiddags o kommer hem på söndag eller måndag.

Nej... ska kolla lite på Facebook innan jag sätter lite fart här =)

Inga kommentarer: