15 april, 2009

Onsdag...

fast hjärnan tänker tisdag... inte riktigt med på att vi var lediga i måndags *s*
Varit en sådär dag på jobb... gått mycket, vilken kändes rätt onödigt på slutet. Men även denna dagen fick ett slut... o för min del avslutade jag det på ett sätt som förvånade mig själv. Fick ett smärre utbrott... på en halv sekund slog det på, nästan som en black-out. Men det gick över i samma sekund som jag lämnade rummet o sen i omklädningsrummet så skrattade Linda bara åt mig :)
Förresten.. min dag började med att jag gick upp 4.30 o stack o tränade. Var hemma vid 5.30... väckte Jenny, satte på kaffe o gick in i duschen. Faktiskt rätt skönt att börja dagen så, men blir inte mer av det denna veckan. Däremot sticker jag kanske iväg o tränar dagtid i helgen.

I morgon ska jag ev syna bilar i stället för att flytta dom... kommer kännas lite ovant. Men Agga ska vara ledig på morgonen o Almedina gick hem idag för hon inte mådde bra.
Pontus ska fixa min bil på skolan i morgon... sätta dit ny spegel... kolla om det går att knacka ut bucklan... o sen kolla över rosten. Och Ejvind ska fixa mina däck på eftermiddan, så förhoppningsvis så kan vi sätta på dom i helgen.

Nej, nu ska jag plantera ett blomskott jag fick av Jan o sen börja förbereda mig inför sänggåendet.

1 kommentar:

Vicki sa...

Vad är det du tränar så tidigt på morgonen? Har de öppet någonstans då?

Vicki