17 april, 2009

Gäsp!

Sitter nu hos Jan o bara gäspar. Blir väl snart till att krypa ner under täcket i soffan. Får se om Tikis hoppar upp o lägger sig hos mig :)

Ryggen e fortfarande inte bra, men får vila den i helgen. Får t o m ett barnfritt dygn... Jenny ska vara hos mormor lördag-söndag. Dom ska på Elliots kalas i morgon. Pontus ska oxå följa med. Så jag ska passa på o njuta, ta det lugnt o bara vara Christel :)
På söndag ska vi gå på tivoli o åka lite karusell. Ja, kanske inte jag, jag e lite feg *s* Men Jan älskar åka, så han får åka med Jenny. Hon vill absolut inte åka barnkaruseller längre, hon e stor! :)

I kväll har jag varit o fyllt i tatueringarna, där färgen inte tagit fullt ut. Kostade självklart ingenting :) Passade på o lämnade Jessica vid tåget, hon dejtar en kille från Kävlinge, som hon träffat redan när vi bodde i Anderslöv :)

Jenny har varit lite sluten i kväll. Mötet med pappa blev inte riktigt som planerat o hon har varit lite ledsen. Men så fort hon fick höra att vi skulle till Jan så blev det fart på henne. Hon skulle göra sig fin :) Letade fram en klänning.. gjorde sig fin i håret... lånade ett pärlhalsband av Jessica. Och när vi kom till Jan, så var det bara han som gällde :)

1 kommentar:

Vicki sa...

Ska Jenny också till Elliot i morgon??

Ronja är med bjuden dit så jag ska dit och lämna henne.

Vicki