21 april, 2009

Sängdax...

Jenny somnade i hyfsad tid, men vaknade vid midnatt o ville ha en macka, vilket hon fick. Inte för hon var hungrig, utan för att pålägget var gott :) Nu sover hon igen, tog inte många minuter för henne att somna.
Själv har jag gjort vad jag kan göra... diskat upp alla ljuslyktor, torkat av i fönsterkarmarna o gjort fint. Och planterat om två blommor :) Så hinner dom stå o suga åt sig lite vatten innan solen tittar fram... sen står dom i gassande sol långt fram mot eftermiddan.

Katterna har haft kvällens vilda framfart här... hoppas dom inte får några såna under natten, det går rätt vilt till numera. Tusse e min lilla hund, han följer mig vart jag än går.

I morgon ska Jenny o jag baka o så ska jag försöka orka med att vara ute i solen lite. Får se om Jan vill följa med en sväng på kvällen... Jenny vill ju spela fotboll med honom. Jessica har lovat att hjälpa mig lite här hemma o Pontus har lite annat han ska fixa med.

Nej, nu säger ryggen att jag måste lägga mig... bäst att lyda :)

Inga kommentarer: