01 september, 2006

Äntligen fredag...

Jan ringde strax efter 9 o väckte mig. Jag skulle ju beställa biljetter kl. 10. Alla hojtade i bakgrunden om att jag inte fick misslyckas.
20 i 10 satte jag mig vid datorn o skulle kolla upp lite mer noggrant hur jag skulle göra. 5 i 10 började deras server sega... stört omöljligt att komma in på rätt sida... vilket dom dock varnat för på sidan. 10 över 10 laddades äntligen sidan... o då stod det att biljetterna var slutsålda :( Dock har jag ställt upp mig på väntelista, men hoppet e inte stort att jag får biljetter ändå. Jag vet iaf att jag gjort allt vad jag kan för att få tag på biljetter...
Jan ringde nyss o kollade hur det gått... dom kommer väl gnälla lite, men dom överlever det. Dom kunde ju lånat Uffes dator o gjort det själv :)

Nu ska Jenny o jag käka lite... om hon inte har somnat. Hon gick in o la sig o nu e det väldigt tyst.

Tänkte "förgylla" ert besök med Basshunters nya video :) Kolla in min brossa... han e med i videon i 45:e sekunden :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad är det för biljetter du skulle fixa till Jan? Sover Jenny så länge på dagarna? Klarar dem andra sig själv till skolan?

Jag såg dun brossa på videon till Busshunter.