25 september, 2006

Små hål




blev det i dag *ler* Så fint hon satt. Inte ett ljud sa hon... blev lite röd i ögonen, men inga tårar. Efteråt sa hon att det gjorde ont o sen gick hon o speglade sig i alla skyltfönster som vi passerade *s* Vi har köpt ett par örhänge som hon får ha sen när hon får byta om 4 veckor. Lagom till hon fyller år :) Hon har redan visat vilka hon önskar sig i födelespresent.. typ alla *s* Glitter har ju öppnat i Trelleborg så utbudet e stooort :)


Hon blev bara lite smått sur över att hon inte får ha hängade örhänge.. men det kan hon isf få ha när vi ska på kalas, dop eller nåt sånt.


Jag fick ett ryck när Jenny gjort sina hål... så jag gjorde oxå ett (min mamma kommer att DÖÖÖ *asg*) Inte i öronsnibben.. där har jag redan en del, utan högre upp. Expediten sa att vissa säger att det inte gör ont, medans andra säger att det gör ont... Jag trodde det skulle vara värre. Å andra sidan.. jag har ju tatuerat mig flera gånger och fött barn.. så vad det detta då att gnälla om? *s*



I kväll kommer Jan o hämtar oss, så ska vi åka på Maxi o handla. Ev kan vi ju ta bussen, så slipper han ligga o köra o kan hämta oss på Övre istället. Fast jag föredrar att bli hämtad... faktiskt en hel del billigare än att ta bussen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det Jenny som tagit hål i öronen? Fick hon det för sin pappa nu? Jag kände inte igen henne på bilden. Hur gammal har hon blivit nu? Ser ju ut som stora tjejen.

Vicki

Anonym sa...

Gud vilket fint foto på tjejen..

Kan tror hon är stolt över sin små hål i öronen..

Haré bäst.. // Annelie