30 augusti, 2006

Full fart

Känns som allt går i 110 i dag. Jenny har gnällt sedan hon vaknade... bråkar o käftar emot.
Vi har varit o lämnat mammas bil o hon körde oss sen hem. Hade tänkte köra o slänga grejor på tippen, men dom öppnade inte förrän 11 o mamma ville ha bilen kl. 10.

Nu har vi just ätit lunch o äntligen har Jenny lugnat ner sig lite. Förhoppningsvis så sover hon middag en liten stund i dag, då tänkte jag passa på o byta vatten i akvariet. Det behövs!! Vet ju inte heller vilken kväll Jan kommer med dom nya fiskarna.
Pratat en stund med Jennifer.. vi ska köra dit o hälsa på en dag o kolla in nya släktingen Bow Down .

Nu håller Jenny på o försöka lära katterna vilket som e vänster o höger *s* Kan ju lätt påstå att hon inte direkt göra några framsteg på den biten *s*

Deppen e kvar... tar väl några dagar innan den försvinner, brukar vara så.
------------------------
(22:50)
Mår en aning bättre.. faktiskt. Varit hos Jan en sväng i kväll... ensam :) Han hämtade mig o just som han kom, så kom Peter oxå, så vi snackade en halvtimme. När vi sen kom hem till Jan, så fikade vi, han började på morgondagens jobbemat o jag körde på Maxi. När jag kom tillbaka hade han gjort chokladpudding till mig :) Sen körde han mig hem... jag hade ju en Jenny att natta. Som inte ville somna, utan bara veta hur bebisarna kommer in i magen o om Jocke o Jennifer hade kelat under täcket *asg* Nu sover hon dock :)

I morgon ska Jenny till sin pappa o Lizette kommer hit. Jag har lovat henne att vi ska sova hos Jan i morgon o det tycker hon ska bli kul, då kan hon ev leka med en kompis som hon har i området. Jan har lovat hämta oss samt att vi kan fylla hans bil med skräp som ska till tippen.

Inga kommentarer: