27 september, 2006

Trött

idag.. inte sovit bra i natt. Snuvig och inte i bästa form. Jan ringde för en stund sedan.. hans förkylning har oxå stört hans nattsömn. Jag har erbjudit mig att pyssla om honom lite... karlar blir ju alltid dödsjuka *s* Och jo.. han bekräftade att han är det *asg* Träna i kväll ska han iaf inte.. så han kommer o hämtar oss direkt efter jobbet. Jag ska ha hans bil o så hämtar jag honom när jag lämnat Jenny i morgon bitti. Dom är bara två i bilen i morgon, så då e det plats till mig oxå :)

Pratade med mamma innan.. Lasse ska hålla ögonen öppna efter en bil till mig. Hoppas han hittar nån snabbt... gillar inte att alltid behöva lägga beslag på Jans bil. Eller.. jo... *s* den e härlig att köra :-) Men jag har dåligt samvete för att jag har hans bil nästan alltid.
-------------------------------
(23:30)
Jan kom o hämtade mig... tog inte med Jenny eftersom han är så förkyld. Han var helt färdig... hade feber o mådde dåligt. Han ska troligtvis inte jobba i morgon, pratade med honom innan, men han kunde knappt prata... bara hostade när han försökte. Jag hämtar Lalle på morgonen, men Jan hör av sig o berättar hur han mår innan jag kör.

Nu ska jag lägga mig.. ska upp lite tidigare i morgon *suck*

Inga kommentarer: