29 september, 2006

Fredag

och jag har just kommit hem från Trelleborg. När jag hade hämtat Jenny körde jag o hämtade Jessica o Pontus. Sen körde vi till AG´s o handlade. Kollade upp tiden för cirkusen oxå.. vi ska ju gå på måndag. Står en tid i tidningen o en annan i butiken.
Nu ska jag städa o diska... packa min övernattningsväska... åker ju till Jan i kväll, vi ska bort. Vart vet jag inte... det ska bli en överraskning, sa han :) Jippie.. jag gillar trevliga överraskningar :)

I går strulade bredbandet här.. nåt fel på linan hit, men efter en timme med supporten i örat, så blev det fixat. Tänk, så beroende man kan bli *s*

Lizette ringde för en stund sedan.. jag ska hämta henne i morgon. Hon ska på pyjamasparty i kväll o ska sova över där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det bara du och Jan som ska åka bort? Ska barnen vara själva hemma?
Vart blev det för äventyrsresa?

Vicki