18 september, 2006

Ny vecka...

Nya friska tag... eller nåt åt det hållet *s*
Fått motion i dag så det räcker för lång tid framöver. Sprungit fram o tillbaka på jobbet. Vi har inte nån telefon på vår avdelning o vår chef sitter i en annan byggnad... så det blir till att kuta varenda gång man måste ha tag på honom. Och idag har det varit många gånger.

Gjorde köttfärslimpa till middag i dag.. var längesen vi hade det. Blev inget över.. alla åt som om dom inte sett mat på länge.

Jag är så glad för Jessicas skull, hon trivs så bra i skolan. Är så pigg o uppspelt när hon kommer hem... berättar om allt kul hon gjort i skolan. Och så har hon fått en kompis oxå :) Dom ska visst vara tillsammans i helgen, så Jessica undrade om hon kan få sova hos Jan en natt. Blir nog inga problem... hon får sova på soffan, det klarade hon av förra gången.

Nu ska jag snart ta o lägga mig... hade tänkt pyssla lite i morgon.. fick nya kort idag, som jag skickat på framkallning (gratis via Trelleborgs Allehanda). T o m de bilder jag tagit med mobilen blev bättre än väntat när dom var framkallade. Så nu har jag massor jag vill göra :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Har det varit problem med Jessika i skolan innan? Är hon fortfarande i hop med sin kille? Det är ju roligt om hon får nya kompisar!!

Vicki