05 september, 2006

Tisdag...

och i dag är jag "ledig"... dvs hemma, eftersom jag är sjukskriven 50 %, så då är det inte jobbedag idag. Jobbade igår... var irriterad redan innan jag kom dit... bara för jag visste vem jag skulle jobba ihop med. Finns en person som jag absolut inte tål o nog fan e det hon o jag som jobbar ihop. Hon e ca 25 år o kallar mig "LILLA GUMMAN"!! Första jag fick höra var hur mkt hon hade gjort i fredags, som hon röjt upp en ena rummet o fått ont i ryggen.. Tittade i rummet o insåg att jag måste röja upp efter henne, för allt var bara i en enda röra Frown .
Efter att ha fått höra en massa skitsnack från henne, bl a att en annan tjej som bara jobbade där nån vecka i somras, vara ute efter Jan... o höll på o sprang efter honom när jag hade semester. Hallå!!! Jan o jag hade ju semester exakt samtidigt!!! Och att det är hon som var efter Jan, men att han gjort klart för henne att hon inte har nåt att hämta. Hon är avundsjuk för hon inte kan ha ett normalt förhållande, då hennes pappa tvingar henne att åka till Turkiet o gifta sig, annars får hon inte ut nåt arv. (Hon påstår att hennes pappa är mångmiljonär...)
Ingen gillar henne... hon e på o tafsar på de flesta karlar... inkl. cheferna!

Nu ska jag äta lite frukost... Jenny är lämnad hos dagmamman o nu har jag kollat mail o sånt :)
---------------------
(20:45)
Ja.. då lider kvällen mot sitt slut. Deppen jäklas i kväll igen... fan! Vill inte ha det så... jag vill ju må bra. Sen svär jag på att den är borta tills måndag, då jag ska träffa min kurator... DÅ hade jag ju behövt den... om den tvunget ska komma.

Jag har så dåligt samvete för att jag använder Jans bil så mkt... Önskar inget hellre än att jag hade en egen bil... att sluppit ligga honom till last. Vet att dom andra snackar på jobbet... säger att han ska tänka sig för, för att det blir ju många bil som jag kör...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon verkar inte ha allt rätt mellan hjärnbalkarna!! Låt hon åka till Turkiet och gifta sig så får du lite lugn ocg ro på jobbet.

Vicki