03 september, 2006

Helgen är strax till ända...

och det har varit en bra helg Thumbs Up . Varit hos Jan en hel del... men mest slappat. I dag har jag lämnat Lizette o körde sen tillbaka till Jan o tog en fika o njöt av tystnaden. Lizette är lixom inte tyst en sekund... munnen går hela tiden *s*
Ska ha Jans bil hela veckan... o tankade 10 liter i går kväll. Kassan börjar tryta, o i förmiddags överraskade Jan mig med att köra iväg o tanka full tank, så att jag inte skulle behöva bekymra mig om den biten :) Gud, vad go´ han är Kisses .
Nu har vi just ätit pannkakor o snart ska jag natta Jenny. Tidig morgon i morgon.. ska ju jobba mån, ons o fre kommande vecka. Längtar dock inte... inte med den arbetsmiljön som nu råder Depressed . Enda positiva är arbetskamraterna... trivs så bra med en del av dem.

Inga kommentarer: