16 september, 2006

Lördag..

Pratade om att åka o simma idag, men vaknade så sent, så det var inte lönt. Ev. så gör vi det i morgon i stället.
Ringde en på bilen i förmiddags.. han skulle ev komma o titta på den i helgen. Hoppas han ringer igen o att han köper den... jag vill ju ha en annan bil.. en liten pluttenuttig sak *s* Lasse följer med o kollar på bil sen.. Men jag vill gärna ha Jan med oxå.

Jan bjöd på kebab igår... Gud, så mumsigt :-) Längesen jag åt det sist. Fast i kväll blir det riktig mat... vad vet jag inte än. Vi ska ta en sväng på Maxi sen.
Vi var o hämtade akvariet innan. Burit upp en del, ska strax ta resten, måste bara möblera om lite först *s* Sen ska vattnet stå o "gona till sig" i ca 24 timmar, innan jag kan flytta över fiskarna, så jag hade tänkt att fylla det i dag o så kan vi flytta över dom i morgon kväll. Frågade Jan om han ville ha det gamla, men han ha ingenstans att ställa det. Men vänta bara.. när vinden är klar o han får flyttat in sina grejor där igen, så ska vi fixa till en matplats o möblera om lite.. o då kan jag nog knö in ett akvarium *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag viste inte att su skulle sälja din bil? Vad har du för en nu?

Vicki