20 september, 2006

Ännu en dag

med Jenny hemma. Hon har haft feber i natt.. yrat o pratat i sömnen. Nu mår hon lite bättre, även om hon fortfarande är varm. Hon har iaf inte klagat över huvudvärk i dag. Däremot så tjatar hon för fullt om att hon vill ha hål i öronen. Tjatat hela dagen o jag har sagt att det får hennes pappa bestämma. Har både mailat o smsat honom o frågat, men han svarar inte. Och inte på MSN heller, trots han e inloggad. Men... tycker han inte att hon ska få ha hål i öronen, då e det ju bara till att säga det. Då kan jag ju säga det till Jenny. Nu går hon bara o tjatar.. när svarar pappa, jag vill ha örhänge.
-------------------
(23:30)
Blev inga hål i öronen... Men fick varit o handlat en "låda" kött samt en massa mat på Maxi. Hämtade sen pizza till Jan o tog en snabb fika hos honom.
Lagade middag när vi kom hem o nu sover Jenny så sött. Hon ska vara hemma i morgon oxå. Inte helt feberfri, men en aning bättre.
I morgon ska vi pyssla, det har jag lovat henne. Sen ska hon till sin pappa några timmar på eftermiddan/kvällen. Får se vad jag gör då.. om jag kör en sväng till Jan eller om jag stannar hemma o tar det lugnt. Känns som om jag ska bli dålig oxå :(

Inga kommentarer: