13 september, 2006

Jobbat

Jobbade igår... en hemsk dag på jobbet. Hade bestämt mig för att vid lämpligt tillfället tala om för Sevgi vad jag tycker om henne... Att hon inte ska komma o försöka bossa över mig o bestämma vad jag ska göra. Och att jag inte tycker om att kallas "lilla gumman" i nedlåtande ton. Och att jag inte accepterar hennes skitsnack bakom ryggen på folk. Och det började bra med att hon ständigt gick över bandet, trots vi inte får gör det när den är igång. Jag sa till henne flera gånger o när sen skyddsombudet kom in för att kolla, så sa jag till honom. Hon blev skitsur o så var det igång. När jag då sa att jag inte accepterar det hon håller på med, att jag berättat för både Jan o Linda vad det är hon går o säger, då blev hon förbannad för att jag "skvallrat", nu kunde hon minsann inte "lita" mer på mig... hon skulle aldrig mer berätta några "hemligheter" för mig. Jag sa att det hade inget med varken att lita på eller hemligheter, utan det var bara för att göra mig svartsjuk. Att uppdiktade historier inte har nåt med "hemligheter" att göra, speciellt inte då det hon påstår sig ha "sett" skulle ha skett när Jan hade semester.
Då blev hon ännu argare o knallade raka vägen upp till Uffes rum o grät ut om hur dum jag är *s* Uffe kom sen ner till mig o sa att nu får inte Sevgi o jag jobba själva, utan Anton måste hela tiden finnas där o se till oss. Haha.. vi har fått en "barnvakt" *asg*
Fick sen höra av andra, att ingen klarar av att jobba ihop med henne.. därför har hon fått flytta runt mellan olika avdelningar o att hennes anställning hänger väldigt löst.

Kul var det däremot att träffa Hasse :) Inte sett honom på flera månader, så vi stod o snackade en stund.
Efter jobbet åkte jag med Jan... jag skulle ändå inom Trelleborg o handla. Blir samma sak i morgon, för då ska jag hämta fiskar, som jag ska få av en på jobbet.

När jag sen nattade Jenny så var jag så trött, att jag somnade o sov till 7.30, bortsett från att jag vaknade till en stund vid 3 o gick upp o släckte. Jessica hade inte släckt, jag hade ju sagt att jag skulle upp en stund när jag vilat mig *s*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen..
Usch ja lider verkligen med dig... både med att du gick in i väggen och att du kanske inte blir helt återställd.. inte alls roligt besked att få.. men du klarar det oxå ska du se.

Å sen denna tjej du jobbar ihop med.. *suckar*.. vilken sopa. Tur du har skinn på näsan så du säger ifrån till slut.. men man drar sig ju för att göra dé... men till slut så spricker bubblan..
*bra gjort av dig i alla fall*

Hälsningar Annelie ( en vän till Nancy )

Anonym sa...

Vem är Uffe är det chefen? Kanske ni skulle ha ett "snack" ni tre? För hon verkar inte ha allt rätt mellan hjärnbalkarna. Håller hon på så hela tiden och gjort det med fler borde företaget försöka göra sig av med henne.

Vicki