06 september, 2006

Om en månad..

fyller Jessica 17 år. Gud, vad fort tiden går. Hon går nu på gymnasiet... läser Estetisk Bild. Och hon trivs nåt så enormt bra. Hon är så pigg o uppspelt när hon kommer hem från skolan, berättar vad dom har gjort o det gör mig så glad A+

Hyfsad dag på jobbet. Ska bli lite förändringar på min avdelning, så jag fick i uppdrag av Uffe att assistera den kommande arbetsledaren o lära upp honom på Mitsibushi och Chrysler Jeep Ska bli jättekul! Vet att han bad mig, för att då vet han att det blir ordentligt gjort :-)

Fr o m måndag o 6 veckor framåt, ska Jimmy praktisera på mitt jobb. Dock inte på min avdelning, utan på monteringen. Han blev jätteglad, kommer dit o hälsar på tillsammans med sin lärare, på fredag. Ska bli jättekul. Jan har lovat att "ta hand om" honom på måndag, då jobbar ju inte jag. Troligtvis så passar Jessicas gamla arbetskläder honom, så då kan han ha dom.
------------------------------
(23:30)
Pratade med Jan för en stund sedan. Han började känna sig dålig på jobbet i dag. Trött, ingen matlust o ont i hela kroppen. Nu ligger han nerbäddad i soffan o fryser. Troligtvis så kan han inte jobba i morgon. Har lovat att köra o handla o sånt åt honom isf... o försöka fixa till nån mat åt honom. Han hade gjort detsamma åt mig om det hade behövts.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så Jessika blir 17år? Det är många år sedan jag såg henne. Hur gammal är Jimmy då?

Vicki