14 september, 2006

Ojoj..

som jag har gått på jobbet idag. Tycker jag bara sprungit fram o tillbaka hela dagen. Vi har knappt haft nåt att göra på vår avdelning, utan varit lite smågrejor vi fått fixa i stället. Till min stora glädje Yes! så jobbade inte Sevgi i dag.. o hon var faktiskt inte på jobbet igår heller.

Efter jobbet körde Jan o jag o hämtade Jenny, vilket gjorde henne glatt överraskad, då hon inte visste att Jan skulle med, det bestämde vi under dagen. Sen ner till Trelleborg, tog en fika hos Jan. Jenny "hjälpte" honom med disk o matlagning *s* Körde sen till Maxi o handlade lite, tankade o sen till Sölve för att hämta fiskar. 19 fiskar fick jag + en massa växter Thumbs Up Mitt akvarium är nästan överfullt nu *s*

Mazdan är såld o jag e därmed skuldfri till Ejje. Och flera har hört av sig i dag ang. Audin. Får se hur seriösa dom är... men hade varit så skönt att bli av med bilen o få köpt en annan. Jag vet att Jan saknar sin bil o jag vill inget hellre än att ha en egen bil, som jag trivs med o så Jessica o jag kan ut o övningsköra igen.

I morgon ska här städas o jag hoppas att jag får lite tid över till att pyssla samt att fotona jag har skickat för framkallning kommer.

Inga kommentarer: