24 september, 2006

Söndag

o det har inte alls varit en bra helg...
Jan har maginfluensa så vi har inte velat vara där... Och det som hände på jobbet plågar mig fortfarande... tänker på det hela tiden... Är både arg o ledsen... förbannad! Att folk går på vad hon säger... o när dom får min version.. ja, då tror dom ändå på henne, för ingen kan vara så ledsen utan att det är sant. Hallå... bara nån säger bu till henne, så springer hon till chefen o gråter...

Nu ska jag snart köra o hämta Jessica. Hon har sovit hos mormor i natt, för hon var ute med kompisar i går kväll. Pontus har oxå sovit hos kompis, så det e bara Jenny o jag hemma.
Jag somnade på soffan igår kväll, vaknade vid 3 o gick in o la mig. Sovit väldigt dåligt...
---------------------------
Känns en millimeter bättre nu *måttar med fingrarna*... Jan o jag pratat mkt om det ikväll. Jag var o lämnade bilen innan o han körde mig hem sen. Ingen fika idag... han mår fortfarande inte helt bra.

Nästa måndag ska vi gå på cirkus. Mamma bjuder :) Pontus vill inte följa med, men Jessica tycker det ska bli kul. Jenny o Jan ska självklart oxå med :) Lovat att bjuda på middag innan.. McDonalds eller "Jans" pizzeria. Tur man har Rikskuponger *s* Men jag hinner inte laga mat innan, då jag jobbar den dagen.

I morgon förmiddag ska Jenny o jag ta bussen till Trelleborg. Då ska hon få hål i öronen.. hennes pappa sa ok i kväll :) Hon blev jätteglad... ville vi skulle åka bums *s*
Sen på kvällen kommer Jan o hämtar mig (ev Jenny oxå). Ska på Maxi o storhandla.. sen kör han oss till mamma för jag ska hämta hennes bil o ha den när jag kör till/från jobbet på tisdag. Han e sååå go´*ler*

1 kommentar:

Anonym sa...

Så kan det vara att man både är fackombud och skyddaombud vissa fack har det så. När jag var fackombud var jag även skyddsombud för så var det innom kommunal. Så det kan mycket väl stämma.

Vicki