08 september, 2006

Äntligen fredag...

varit en tuff vecka.. jobbat dubbelt så mkt som jag gjorde innan. Känns i kroppen, speciellt i fötterna. Vet vem som kommer somna i soffan i kväll *suck*
Jobbat ihop med min nya arbetsledare i dag.. funkade skitbra. Han lyssnade (o genomförde) mina idéer... o gav mig krediten när nån sen sa nåt :)

Jimmy o hans lärare kom dit... visade runt Jimmy medans läraren pratade med Alf. Alla var nöjda o jag hade Alfs tillåtelse att "mygla" *s*
Efter jobbet så körde Jan o jag hem Jimmy, sen till Trelle o fixade lite saker. Nu e jag hemma om o ska laga middag.. ska ta med lite till Jan oxå, så slipper han laga själv i dag.
I dag e jag på så gott humör... hoppas det håller i sig ett tag. Ska jag braka ihopa igen, så e det lagom att göra det på måndag morgon... eftersom jag ska träffa kuratorn då. Ska även in om på sjukhuset o lämna lite prover.

Inga kommentarer: