26 september, 2006

Inte så mycket

att göra på jobbet i dag... känns som jag mest lullat runt. Sevgi jobbade ute fram till frukost... efter frukost skulle hon jobba med mig.. men då blev hennes son sjuk... Igår hade hon talat om för Jonas att om hon inte fick fast anställning, så visste hon vem fel det var...

I övrigt har det varit bra på jobbet. Lämnade mammas bil på hemvägen o hon körde sen mig till dagmamman o sen hem. Kunde inte låna den mer i veckan, men har löst torsdagen ändå.

Förresten.. jag har fått sålt Audin. Fick inte alls vad jag ville för den... men jag ville bara bli av med den. Jan kom o hämtade mig o Jenny innan i kväll (bilen stod ju hos honom). När bilen var såld, så fikade vi.. Jenny åt middag... jag några mackor, drack kaffe, sen körde han oss hem igen. Han var lite förkyld o nu har min näsa börjat rinna. Ok.. varit på G några dagar, men inte brutit ut.. men nu gör det nog det.

Inga kommentarer: