17 september, 2006

Så där ja...

då e jag hemma igen.
Gick upp vid 9... drack kaffe o käkade frukost, sen körde vi till Badhuset. Dock hade dom inte öppnat än, så vi körde o tvättade bilen o sen tillbaka.
Var där en timme.. fick simmat o badat bastu. Efteråt körde vi till Maxi o handlade.
Tog en fika hos Jan innan jag körde hem.
Gick o röstade, Jessica följde med, för hon hade ändå inget att göra.

Nu har jag flyttat över lite fiskar i det nya akvariet o snart ska vi äta middag. Hoppas det blir över, så jag kan ta med till jobbet oxå.
--------------
(23.50)
Middag blev över, så jag slipper svälta på jobbet *s*

En aning irriterad nu... Pratat med en dåre på MSN, som jobbar på Ruukki i Anderslöv. Så j-a trött på hans flörtande o sexförslag... Gjorde klart för honom (hoppas jag!), att det inte finns nån som ens kan jämföras på samma dag som Jan. Att jag inte ens tänkt tanken på att titta åt nån annan, varför skulle jag? Sånt gör man ju bara om man inte är nöjd med den relation man har. Och jag kan lugnt påstå att jag aldrig varit så nöjd som nu *ler glatt*
Jan har bott själv i 7-8 år. Är en baddare på matlagning, mkt bättre än mig. Duktig på att tvätta o sortera tvätt. Stryker om det behövs. Kan sy i knappar o sånt. Snäll, ömsint, hjälpsam, ärlig, ja, allt :-) Ok.. han har ju säkert brister oxå.... finns ju ingen som e perfekt, men inget som stör mig. Kan inte ens komma på nåt nu *s*

Nej, nu ska jag lägga mig... ska upp kl 5 *blä*

1 kommentar:

Anonym sa...

Javisst äré härligt med dessa karlar som är "mannen i sitt liv".. jag har oxa haft den turen och träffat mannen i mitt liv.

Blockera denna idiot du har på msn-en... Sånt jäkla skräp är itna o ha..

Varför flyttar inte du och ditt hjärta ihop..??

Ha en bra dá.. // Annelie