02 september, 2006

Lördag...

och Lizette o jag har sovit hos Jan i natt. Hon somnade tidigt... innan kl 21, när vi tittade på Hälsoresan (som var kass!). Sen sov hon till ca 9.30 idag, så hon måste ju vara utvilad *s* Jan o jag la oss tidigt... så vi e oxå utvilade.
Han bjöd på korv stroganoff igår.. mumsigt :)

I dag gick Lizette o jag hem till mamma o fikade. Liam o Elliot var oxå där, så barnen fick leka lite. Jan hämtade oss sen o vi körde på Maxi o handlade. Träffade Uffe där :)
Nu är vi hemma om... Laddat hem Basshunters videor o bränt in på skiva till Jan, han har ju inte sett dom.
Vi ska dit alla i kväll... han har bjudit hem oss på middag. Råstekt potatis och cêvapcici... (som säkert inte stavas så *s*). Och så ska jag göra en Tsazikisås. Han e duktig på att laga mat :)

Nu håller jag på o ska byta lakan i sängen, passar på när Jenny inte är hemma, då hinner det var bäddat en liten stund iaf *s*

Försöker övertala min brossa till att vara hans avbytare ett tag, så han kan vara hemma o avlasta Jennifer med nya bebisen. Hade ju varit kul o tillbringa några dygn med Basshunter *fniss* Speciellt när han ska till Färöarna... då hade jag gärna följt med *ler*

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du aldrig barnen samma helg så du är barnledig någon helg? Såg att du hade Lizette denna helgen men att Jenny inte var hemma.

Vicki