10 september, 2006

Söndag

och vi ska snart äta middag. Fuskar i dag med varma mackor *s*
Jenny badade i förmiddags, sen körde vi till Maxi o handlade. Sen upp till Jan igen.. fikade o sen bjöd han på glass o hjortronsylt :) Dock föredrar jag hallonsylt... hjortron var inte riktigt nåt för mig. Men Jan e uppvuxen med det, så klart han gillar det. Dock dyrt som f-n...

I morgon ska jag träffa kuratorn, sen inom på sjukhuset o få tagit några prover *ajjj* Måste se till att få lastat bilen med lite sopor o fått kört till tippen oxå.
Ska städa lite när jag kommer hem.. mkt lättare att göra sånt när jag inte har Jenny "till hjälp" *s* Nu har hon dragit in en massa leksaker i tv-rummet. Hon är inne i en period då hon leker med dockor för fullt.. här ligger barbiekläder överallt :(

Inga kommentarer: