30 september, 2006

Vilken överraskning ;)

Vi var på Erotikmässa i Trelleborg. Går man in på arrangörens hemsida (http://www.erotikmassa.com) så kan man ju tro att det e en trevlig tillställning. Och det var det ju oxå... för den som inte har nåt krav överhuvudtaget *s* Dansarna på scenen blev utskrattade... det dom kallade försäljning.. Haha... Det som tilltalade mig mest var han som hade flyttat dit sin tatuerarstudio... Vi gick efter 5 minuter... en hel del fattigare o ändå handlade vi inte nåt där. Vi gick hem o mös i stället :) Så mkt man nu orkar mysa när man e dunderförkyld.. som jag e nu :(

Har hämtat Lizze idag... hon ska på fest sen.. Jag lämnar henne där o så får hon skjuts hem. Ev kör jag till Jan en kort stund.. men sen ska jag hem o vårda min förkylning.

Jessica e hos Jimmy... sen ska hon sova hos mormor i natt o så får jag hämta henne nångång i morgon.

Jan e förresten världens underbaraste :) Han tycker så synd om mig för att vår diskmaskin gått sönder (längesen nu) o jag aldrig får nån hjälp här med disken... så nu vill han köpa en diskmaskin till oss :) Jag har inte bestämt om jag ska acceptera det än.. sa vi får prata om det.
--------------------
Fick feber o mådde allmänt pecka, så jag bestämde med Jan att jag inte skulle komma, utan åka hem o sova lite när jag lämnat Lizze. Och jag hinner inte mer än hem, innan han ringer o frågar om jag kan komma, han ville inte vara ensam. Så jag satte mig i bilen körde tillbaka till Trelleborg. Drack lite kaffe o pratade. Han var helt färdig... sov knappt nåt förra natten, så jag skickade honom i säng o han somnade ganska direkt. Pussade om honom o sa godnatt innan jag släckte ner o körde o hämtade Lizze. Kunde ju likaväl hämta henne när jag ändå körde förbi. Hon hade haft en bra kväll.
Nu ska jag ta o natta mig själv o min förkylning. Hoppas Jan sover gott hela natten... för det betyder att jag får sova. Jag sa lixom åt honom att ringa om han inte mådde bra, men jag känner att jag inte orkar vara vaken en natt till. Men han har ställt upp för mig, så då gör jag givetvis detsamma för honom. Dock ville jag inte sova där, trots han tjatade. Jag behöver lite andrum oxå... iaf nu när jag e förkyld.

Pratade förresten om samboskap igår... o vi var rörande överens om att det funkar så bra att inte bo ihop. Jag känner att jag måste få hinna sakna honom... att både bo ihop o jobba ihop blir lite för bra. Och jag börjar vänja mig mer o mer vid att inte träffas varje dag. Visst e det mysigt *ler* men vi behöver båda lite space... att få vara själva lite då o då.

Inga kommentarer: