23 september, 2006

Pissigt

värre här Thumbs Down Tror aldrig jag har gråtit så, som jag har gjort i dag o ikväll. Tänker inte gå in på allt nu... orkar inte, vill inte. Men bl a handlar det om den där tjejen på jobbet.
Vet inte vad jag gjort henne.. men hon har utmålat mig som den värste jäveln... fått skyddsombudet på sin sida.... Satt i möte i 1 timme i dag... Hon vågade inte prata med mig ensam, utan var tvungen till att ha skyddsombudet med. Sen kom lögnerna forsande ur hennes mun... jag ville bara strypa henne. Bl a så har jag vänt alla andra mot henne... trots såna som avskytt henne i månader o som jag inte pratat med förrän för 2-3 veckor sedan. Och skyddsombudet trodde henne... för ingen kan "spela" så bra...
På lunchen bröt jag ihop... Jan försökte trösta mig... till slut frågade han skyddsombudet om han hade koll på nåt.. vilket han inte hade.. Haffade mig o ägnade en halvtimme åt en massa skitsnack.
Grät hela vägen hem... tur Jan körde större delen av vägen. Sen terrade jag Jan med en massa sms... han blev orolig o ringde o då brast det helt....
Har nu sovit en stund... o ska strax lägga mig igen... ögonen e så svullna att jag knappt kan se nåt.. varför ska jag då sitta här o plågas?





3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det som händer på ditt jobb? Vad ska skyddsombudet komma med? Har du barnen hos dig denna helgen?

Vicki

Anonym sa...

Hmm.. skyddsombudet.. vad har de med en sån här sak att göra..??

Om du vänder dig till fackombudet då.. har du provat det..??

Hoppas verkligen allt löser sig till det bästa.. det är ju fan (ursäkta svordomen) att du ska behöva må sååå dåligt p.g.a en annan person på jobbet.

Tänker på dig.. fast ja inte ens vet vem du är..

Kramar Annelie..

Anonym sa...

Jo skyddsombudet kan säkert sitt men jag trodde det var fackombudet som hade den uppgiften om någon mår dåligt. Då kan du koppla in fackombudet,har ni inte någon på ditt jobb? Det har vi och det är hon som har samtalen med chefen. För chefen ska med vara med om någon av dem anstälda mår dåligt. Har du en fast anställning? Eller försöker hon sumpa dig från jobbet?

Vicki