18 september, 2006

Tisdag



o Jenny är hemma idag. Hon mådde lite illa o hade ont i magen i morse, men nu mår hon bättre.
Hon ska till tandläkaren i eftermiddag, vilket hon tycker ska bli jättespännande. Nu ligger hon i sin zackosäck o kollar på film. Hoppas att hon slumrar till en stund.. hon behöver det.
-----------------------------
(19:00)
Snackade med Jan innan... fick höra världens grej, alltså. Tjejen på jobbet som jag blev förbannad på... hon mår nu "psykiskt" dåligt pga att jag sa till henne, att hon inte vågar jobba ihop med mig. Hon har blandat i skyddsombudet, gått o sagt att jag är svartsjuk på henne, osv. Att hennes kille varit på väg att åka till jobbet o prygla Jan. Alltså, löjligt så det förslår. Jag har ALDRIG sagt ett ljud om att jag skulle vara svartsjuk... varför skulle jag, när jag inte är det? Vet att Jan aldrig skulle ens tänka åt att titta åt hennes håll... hans tankar om henne är inte så höga. Och om han skulle tröttna på mig, då skulle jag vara den förste att få veta det. OM det skulle vara så att han varit intresserad av nån på jobbet, så hade hans kollegor talat om det för mig fortare än kvickt... Det är bara en massa bullshit från hennes sida... att sitta o ömka för att få fast anställning... den ligger ju risigt till sedan flera månader. Och att hon skulle vara rädd för mig.. Vad skulle jag göra henne? Jag har talat om vad jag tycker om henne o det mesta handlade om hennes sätt att arbeta (det tog hon inte upp med skyddsombudet!) o det har jag ju fått sagt nu. Vad tjänar det till att tjata om det? Inget! Så jag hade tänkt ta ett snack med henne direkt på morgonen.. men nu klagar Jenny över huvudvärk o hade lite feber innan. Och nu har hon gått o lagt sig, trots hon sov middag i över 2 timmar innan.


----------------------


(22:45)


Jenny somnade bums när hon la sig kl. 21:15. Ringt Uffe o meddelat att jag Vabbar i morgon.


Tänkte bara visa vad jag gjorde i dag när Jenny kollade på film. Jag fick faktiskt pysslat lite.. längesen sist.


Inga kommentarer: