01 januari, 2009

God fortsättning!

Ja, då e det 2009. Hoppas det blir ett bra år.
Vi firade nyår i lugn o ro... mysigt hade vi det o åt gott.


Vi hade ju inte köpt några rakter o smällare, utan bara tomtebloss. Var precis lagom.
I morse när vi vaknade så låg Jenny, Tarzan o jag o myste lite medan vi (läs:jag) vaknade till ordentligt :)

I eftermiddag körde Jenny o jag till CityGross o handlade o sen la vi oss i sängen o kollade på Nils Karlsson Pyssling på DVD. Minns tyvärr inte hur den slutade, för jag somnade. Och fortsatte sen sova en stund medan Jan började på middan. Jag tog över när jag vaknat o han dammsög med Jennys hjälp.
Blev spagetti, köttfärssås o vitlöksbröd till middag. Nu e Jenny i badet, men ska strax upp o sen hoppas jag att det e dags för henne att sova. För jag har inget emot att gå o lägga mig snart :)

Inga kommentarer: