21 januari, 2009

Onsdag

Jenny sov rätt så länge i dag o när hon vaknade så hade hon fortfarande feber. Hon har sovit oroligt o frusit, vilket hon aldrig annars gör.
Pontus har oxå varit hemma pga förkylning, men han känner sig lite bättre o ska gå till skolan i morgon, om han inte blir sämre. Jenny får dock vara hemma i morgon oxå.

När Jan kom hem från jobbet idag, så ringde han o frågade om jag ville följa med till Däck Online... o det ville jag. Han har haft problem med ett däck som tappar luft o där fick han hjälp direkt. När dom tog av däcket så hittade dom en skruv som fastnat o när dom tog ut den, så pös luften ut rejält. Men på några minuter så var det lagat :)

Vi hade pannkakor med glass till middag i kväll, men Jenny orkade bara äta två. Sen åt hon visserligen en del popcorn, när vi hade myskväll i soffan. Nu sover hon sött i soffan o jag ska bära in henne i sängen om en stund.

Nu har jag hjälpt Jessica att skriva CV o personligt brev. I morgon ska hon på Navigatorcentrum o få träffa AF, mm. Troligtvis följer jag med henne dit.

Här kommer Dagens bild 090121. Ska föreställa en semla... vi tryckte i oss några såna tidigare i kväll:) Dom blev kanske inte så vackra, men jättegoda ändå :)
Nu ska ta mig nån macka o sen dra mig mot sängen.

2 kommentarer:

Vicki sa...

Är det influensan hon åkt på? Verkar som om den är på gång.

Går inte Jessika i skolan?

Vicki

Mindi sa...

Så trist med feber. :(
Jag har mailat dig!!!

MVH
M i n d i