05 januari, 2009

Måndag

Sov givetvis för länge idag... kl var runt 11 när jag vaknade o då sov Jenny fortfarande. Väckte henne o vi gick upp. Lizette var vaken, satt vid datorn o spelade spel.
Senare ringde Jan o frågade om vi skulle med o handla, så han kom o hämtade oss. På Jysk köpte han ett dubbeltäcke + lakan o så fick Jenny o Lizette välja varsin grej. Jenny valde ett påslakanset med Barbie o Lizette valde en pläd med High School Musical.
Sen gick vi in o köpte lite blommor som han ska ha på sin nya hylla.. som vi inte fått satt upp än.
Efter det bjöd han på lunch på China Box :)

Nu e vi hemma... Lizette packar ihop sina grejor för hon ska hem ikväll. Jan har lovat att köra henne, för hon har fått en klösbräda av honom o den kan hon inte ta på bussen. Jenny o jag åker med. Min bil kommer jag inte in i... dörren har frusit (inte låset) o hur jag än försökt, så får jag inte upp den. Vi får hjälpas åt i morgon, för det e tänkt att jag ska köra på onsdag.

Jag fick almanackor med posten i dag o dom var skithäftiga. Den ene fick Jan o den andre ska jag försöka ta foto på i kväll o lägga in här. Jag har aldrig sett nåt liknade =)

Nu ska vi göra oss i ordning för att köra.

1 kommentar:

Vicki sa...

Är det 165 som Lizette åker med när hon ska till dig?

Ska ni bara ta det lungt i morgon?

Vicki