19 januari, 2009

Ny vecka - nya tag

Tillbaka på jobbet o inte överdrivet mycket att göra, dvs inte samma stress som det kan bli ibland.
Linda hade en hamsterbur med till mig... wow, vad fint det blev. Ska ta foto o lägga ut i morgon. Hamstrarna bor i den o så har råttan fått flytta över till den dom bodde i innan. Katterna blev som tokiga, men det lugnar sig nog snart.

I kväll har vi varit o skrivit in Jenny på fotboll. På lördag börjar hon o hon tjatar redan om att spela match :) Hon säger att hon vet redan hur man gör o ska lära dom andra det oxå. Vi kallar henne numera ZLATANA :) Hon hade en minimatch med Jan i hans vardagsrum innan i kväll. Vet dock inte vem som vann... blev nog oavgjort :)

Dagens bild 090119 e tagen med mobilen o visar min utsikt till höger, när jag sitter vid datorn. Och ja... jag har inte tagit ner julgardinerna än. En anledning e att jag tycker att dom e sååå snygga. Men inom de närmsta dagarna så får jag väl ta o byta.
Nej, nu e det dax att dra sig mot kudden. Har en hiskelig huvudvärk sedan några timmar tillbaka, hoppas den försvinner under natten.

1 kommentar:

Vicki sa...

Du har en nominering att hämta i min blogg.

Vicki