14 januari, 2009

Onsdag

Efter att ha lämnat Jenny i skolan, så körde jag till läkaren. Jag har influensa o e sjukskriven veckan ut. Fick även förnyat recept på mina mediciner mot depression... ska ju käka dom i nåt år för att minimera risken att depressionen kommer tillbaka.

Körde hem en liten stund o sen var det dax att hämta Jenny på skolan. Då bestämde hon o en kompis att dom skulle leka, så jag fick köra hem själv.
Hem o vände en sväng o sen var det möte på Pontus skola. När jag sen hämtat Jenny hos kompisen så gick hon till en kompis på gården o jag åkte med Jan o handlade.

Nu e vi hos Jan, ska sova här :) Min bil ska på oljebyte i morgon på Pontus skola, så för att slippa gå hela vägen till skolan, så sover vi hos Jan, som bor intill skolan.

Dagens bild 090114 e på vår gran, som ännu inte åkt ut. Men så småningom så ska den :)
Nu ska jag strax göra mig redo för sängen.

Inga kommentarer: