31 december, 2008

Gott Nytt År!

Sovit ovanligt gott i natt, trots att Jenny varit lite orolig o legat kloss intill.
Nu sitter hon i soffan o kollar på Sällskapsresan, men om en stund kommer Jan o hämtar oss o så ska vi köra en sväng till Vellingeblomman.

Egentligen skulle Lizette firat nyår med oss, men hon frågade härom dagen om hon fick vara hemma, för hon vill inte att hennes pappa ska sitta ensam. Och visst får hon det. Som jag sa till henne, så finns det så många andra dagar när vi kan vara tillsammans o ha det mysigt... viktigast e att hon gör det hon tycker känns bäst. Det e ju inte så att vi ska iväg eller ha gäster, utan vi ska ju bara sitta hemma hos Jan o ha det mysigt.

Min förkylning börjar ta fart nu :( Näsan rinner o jag nyser stup i kvarten. Lagom tills jag nu ska vara ledig en vecka... Jaja... då e det motiverat att ligga i sängen o dra sig hela dagarna :)

Vill önska alla mina vänner ett riktigt gott nytt år!

1 kommentar:

Vicki sa...

Hade ni en mysig dag igår? Var ni själva? Blev det kött&potatisgratäng?

Vicki